INSOMNIA

INSOMNIA
(Dvd boxar är det nya tidsfördrivet)

Jag tänkte att jag skulle producera och engagera och allt det där men det gick bara åt helvete.

Jag såg klart OC boxen och grinade i massor. Sedan analyserade jag mitt liv lite till efter Oc, det gick inget vidare, men jag kände klar sympati med Marissa då hon vill göra allt bra mellan sig och Ryan efter sin egen incident med Oliver, men Ryan är bara trångsynt och vägrar förstå sitt eget bästa.

 

Men istället för att fördjupa mig närmare i detta kom min mamma och informerade mig om följande: Nu är det ju bara några månader tills du fyller arton så att du kan sätta upp dig på boplats.se. Det finns faktiskt lite hopp, de har jättebilliga ettor i Biskåpsgården just nu. Sedan att det är 400 sökande på varje lägenhet i snitt är ju en annan detalj men…

Det känns tryggt att min familj, inte för att den är stor men ja att i alla fall vissa delar av den går in för lite support när man känner sig deppig efter alla artiklar i Aftonbladet om den nya underklassen och alla ungdomar som söker jobb efter jobb men aldrig får något.

 

Just nu:

Nymalet kaffe

Electric president

Boken Bananflugornas herre

OC

Små skor <3

Min vårkappa <3

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback