Oh, tuseday

Jag diggar att jag faktiskt har ett par vänner som kan konsten att planera och vara praktiska. All cred till Mimmi som gav mig varm choklad och hembakta gifflar idag, samt lånade ut sina vantar till mig.

Dealen var att vi befann oss på landskamp i Gymkhana, tyvärr kom vi en timma för tidigt och fick sitta i cafét med allas vår nu mera ganska avdankade Karl Martindal från Fame factory, det må vara sådär två säsonger sen han deltog men själva kultstatuten kring Karl Martindal sitter kvar. Det mest komiska var dock att han satt och läsa en artikel med rubriken ”Så blir du rik på riktigt!” Idag nådde han nog dessvärre botten av sin artistiskakarriär då han sjöng playback för sådär trehundra hästtjejer som enbart väntade på att deras favoritponnys skulle galoppera in i manegen.

Jag har på senaste tiden gått in för att hitta Göteborgs godaste falafel, det har dock inte gått speciellt bra hitills. I topp ligger Café Hängmattans falafel, därefter Kungsportsplatsens ganska suspekta grills falafel och bottenskrapet var nog tyvärr cellos falafel. Men min jakt går vidare och än har jag inte låtit mina smaklökar vidröra falafel expressens falafel.


Kommentarer
Postat av: sara

godaste falafeln i stan hittar du på backaplan typ vid öb. sjukt gott!

2006-04-20 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback