ALLY

40629-31

Kanske är det så att man blir mer nostalgisk av sig i jultid eller så är jag enbart i ett stort behov av att få känna av 90 talet igen, hur som helst har jag åter igen snöat in på Ally McBeal. Det må vara mitt tredje återfall men ack serien blir bara bättre och bättre. Dessutom är det en viss skillnad på att se den när man är 12 år och 18 pr plötsligt förstår man alla skämten och numera tycker jag inte alls att Ally är velig i sina förhållanden. Jag fullkomligt avgudar Allys neurotiska sidor och hennes drömmande personlighet. Att serien kommer att spåra ur i sista säsongen i form av att Jon Bon Jovi får en roll som rörmokare behöver jag kanske inte skriva allt för mycket om men just nu sänder tv4+ Ally varje dag kl 18.00 och jag sitter som klistrad. Så om det är fler som vill bättre på sitt tv serie beroende och stilla nostalgin rekommenderar jag en tripp tillbaka till serien som gjorde att take away latte och cappucino kom till Sverige och se nu i början innan det går utför som, sagt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag har säsong 1 och 2 på dvd. Det är lovely! Jag avgudar Nelle. Har du kommit till grodavsnitten ännu? (:

Postat av: Anonym

Det är precis i början av säsong ett så Nelle har inte kommit in i sriem ännu. Jag väntar spänt...

2006-12-21 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback