SUN,SUN,SUN

SUN,SUN,SUN
(Ibland tar jag och Angelica jättetuffa spegelkort. Då jag är lite nostalgisk ikväll laddar jag upp detta från i våras)

Det var fredag, musikbyrån var inte så bra men mitt tal i Svenskan kändes okej. Orup har släppt en ny singel som heter något i stil med ”En indieprinsessa från Vänersborg” som är fruktansvärt dålig, min misstro inför P3 har med andra ord blivit betydligt större.  

Planer inför jullovet tages tacksamt emot!
Vi snackar 2,5 veckor och massa ledig tid, nog för att jag ska plugga till mitt filosofiprov och försöka skriva halva mitt projektarbete så att jag slipper bryta ihop i Februari men ja det kommer trots detta bli en massa tid över! Så well finns det planer räkna in mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback