CHARLIES ANGELS


Helgen resulterade i en mäng omgångar av sällskapsspel samt te och vin drickande.
Februarikylan suger musten ur hela stan och vi stackars rastlösa tonårssjälar söker bara lite festlig fredagskväll gemenskap, men icke.

Dagens tanke:
Varför finns det ingen rödhårig ängel i Charlies angels?
De är ingen riktigt trio bara att konstatera, för övrigt stod jag bara ut med filmen i 15 min och min bild av de heta änglarna raserades så fort Cameron Diaz öppnade munnen.

I ett mindre tillstånd av tristess och en känsla för att lämna det förflutna bakom sig bytte jag och mina vänner helgonalias, det resulterade i en dags ångest för min del när jag insåg att min identitet som Emore för evigt nu var förlorad.

STUDIENEURSO, JAGHARENBLOCKFLÖJT OCH LULUU ÄR DE RIKTIGA CHARLIES ANGELS FÖR VI HAR TRE OLIKA HÅRFÄRGER!          

Om jag inte bloggar, msnar, helgonar mig eller bekräftar mig på bilddagboken den kommande veckan insuper jag 22 avsitt av Twin peaks säsong 2, bara så ni vet alltså…



Kommentarer
Postat av: LULUU

SÅ JÄVLA SANT. VI ÄR THE SHIT, BABY.

2006-02-07 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback