SHOULD PRETTY BOYS IN DISCOS DISTRACT YOU FROM YOUR NOVEL

SHOULD PRETTY BOYS IN DISCOS DISTRACT YOU FROM YOUR NOVEL

Växthuseffekten ger oss februarislask och våta fötter, jag kapitulerar för vätan och letar fram mina gummistövlar. Med röd kavaj och dem intalar jag mig att jag är kitchpop idag och på min skola är det ju ingen som bryr sig om man har skorna på huvudet eller fötterna så det är vilket som.

Lindex nya reklamkampanj ”We love boobs” är på alla metrotidningars framsidor. Så fan heller att ni älskar bröst ni älskar att sälja saker så att ni tjänar pengar. Hoppas att tjejen som visar upp sina bröst i en turkos glitterbh tjänade en hacka, berömd modell kommer hon aldrig bli eftersom hennes ansikte är bortklippt. Hon är ett par bröst som syns över hela stan och talar om för oss att det är 25% rabatt hos Lindex för tillfället. Jag tänker att fan jag som just överlade med mig själv om jag hade råd att köpa nya underkläder den här månaden, på grund av reklamen och mina moraliska principer som nöttes in ungefär samtidigt som jag läste Bimbobakslaget och Under det rosa täcket kommer jag nu inte kunna besöka Lindex det kommande halvåret. Men å andra sidan Lindex är jävligt medelålders med ett utbud av billighets och vulgo underkläder.



Jag bestämmer mig för att det här är en dag för feel good musik och enbart feel good musik, belle and sebastian hela dagen lång och jag kan inte låta bli att vicka på tårna i mina gummistövlar.



Idag är det onsdag, ett annat ord för onsdag är som bekant ”Lilllördag” det måste innebära att det inte är alls långt kvar tills lördag.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

i miss you.

Postat av: Malin

Åja gummistövlar är ju på modet..men är det inte kallt ?
Vad har du för några ? Trendiga ? Färg ?

2006-03-08 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback