FINAL SAY

Nu följer lite pics på de två nya pojkarna i mitt liv det vill säga Douglas och Leo alla övriga är ointressanta och mesiga eller för blonda för sitt eget bästa.

40629-60
Min storasysters tillskott till familjen Lindberg, Leo. Här står jag i hennes kök och test håller killen.

40629-58
Bara jag som känner att jag kan ha en viss likhet med Andrea Reuter i filmkrönikan? Synd att jag inte har navid Modiri som jobbarkompis...

40629-61

Douglas, vi ser på Top modell ihop sen går vi små promenader men ingen av oss är speciellt förtjust i regn vilket försvåra de långa promenaderna då det regnar hela jävla tiden i den här stan.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh vilken underbar hund! Man vill ju bara ruffsa till den och kalla den ruffsen. haha

Postat av: Emily

Ja han är en hemskt trevlig varelse och dessutom väldigt väluppfostrad och lätt att handskas med.

2007-12-08 @ 14:04:07
URL: http://teknolovesong.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad söt han är hunden :) vi kan ju gå en sväng du med dog och jag med barnvagn...

2007-12-14 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback