GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

40629-63

Ida fyllde de heliga 18 åren och firade detta genom att ha fest i sin källarvåning. Vi har ju dock inte märkt Idas brist på de 18 heliga åren eftersom hon har en stor likhet med sin kusin som är i 20 års åldern och detta har hjälpt henne att bevittna de verse festligheter med oss det senaste året.

Guldklänningen Ida bär på bilden har jag för övrigt snott åt mig den och jag ska på utflykt på Klubb populär på Lördags hade jag tänk.

40629-64

Mest dans blir det när ens vänner djar och inga dryga getter.

40629-65

Mina flickor kan det här med sång och dans.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Shit du är ju Göteborgare också, vet du om några härliga klubbar i Göteborg som är lämpliga att kolla in? Jag har ingen koll på den staden alls.
Hej hej.

Postat av: Emily

Jag anser ju att Torsdagarna i Göteborg är bäst att gå ut och och den här hösten har jag odlat en stor kärlek till Svanen. Fredagarn är ju alltid sega och det ända jag skulle vilja besöka då är Pustervik. Lördagarna är väl lote bättre även om vi alltid tycks haman på saturn eller populär, annars är det ju alltid schysta lokaler omd et är klubb på Röda sten.

2007-12-21 @ 14:01:53
Postat av: Andreas

Ah! Tack som fasiken, det är ju värt att kolla upp nästa sväng till västra götaland då, så packat med folk i Göteborg i helgen att jag valde ett lugnare alternativ, kanske lite väl pjoskigt.
Pustervik är ofta fint är i princip min enda erfarenhet därifrån haha. ciao

2007-12-27 @ 00:28:46
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback