Leo och Douglas

Ibland skiner solen fast himmelen är grå, idag blev jag moster för andra gången. Min syster har fött en pojke vid namn Leo, ska bli så spännande att få se killen snart!


Jag är även väldigt fascinerade av alla tillfälligheter här i livet, som ni kanske känner till har jag en förkärlek för Jack Russelterriers och helt av allt vill jag ha en egen, gärna svrt vit som ska heta Molko och bo i en prickig hundkorg nedanför min säng. Men i väntan på att detta ska inträffa ska jag vara hundvakt. I går kom det en lapp i min brevlåda från en kille som bodde på min gård och sökte hundvakt lite då och då till sin 9 månader gamla Jack Russel terrier, så jag ringde helt enkelt och sa att jag gärna ville hjälpa till med passning av hans hund. Så på onsdag ska jag för första gången bekanta mig närmare med den här herren:

image56
Douglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback