MER JUL

December bara rusar förbi på både gott och ont, börjar känna lite panik inför allt jag måste fixa inför resan försöker lugna mig själv genom att tänka att det är mer än en månad kvar för att i nästa stund tänka helvete en månad är ju ingenting!


För övrigt har jag börjat odla ett genuint hat emot ?Helga natt? då den spelas i fem olika versioner på jobbet varje dag, vi har en version på engelska, en med Carola och sedan ett antal till på Svenska. Som ni säkert anar är Carolas version den värsta och jag vill amputera bort mina öron när hon tar ifrån tårna och weealar ut "OHHHH HEEEEELGAAAAAAAAA NAAAAATTTTTT" I tisdag fick jag runt i butiken i min ensamhet och organiserade om på tomtar och lyssnade på Radio dept, jag var med andra ord helt till fred med tillvaron när jag plötsligt hör "OHHH HEEEELLGAAAAAA NAAAATTT" i hela butiken, jag drabbas av panik och letar desperat efter ett sätt att få tyst på musiken som nu kommer från högtalare i hela butiken. Ringer till min chef och säger att hon måste tala om för mig hur man får tyst på Carola för jag står helt enkelt inte ut längre. Efter en detaljerad beskrivning gav jag mig på jakt efter volym kontrollen och hittade den tillslut och därmed blev det också stopp för Carolas stämma.


40629-66
Lycka kan komma i många former

40629-67
Min nya kompis

40629-68
Klappat och klart för i år.

Kommentarer
Postat av: helena

Åh vad söt han äR hunden.. jag vill träffa honom.
Ja snygga paket mina är inslagna av Simone med billigt papper från ullared...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback