WHAT A FEELING

image69

Jazzhusets toalett är en klassiker här förevigad med Idas kamera.

Då vi trodde att det var sista Svanen för säsongen i går kväll så laddades det upp ordentligt hemma hos mig med så väl Angelicas farmors hemmagjorda glögg som och vin i olika kulörer. Det visade sig dock att Svanen skulle stå för underhållningen både på juldagen och den 27 dec så med andra ord finns det en viss risk för att jag bosätter mig på Jazzhuset snart...

Precis lagom glada i hågen satte vi oss sedan på 3ans vagn för att åter igen ta oss till jazzhuset, resan urartade dock något då Angelica och Ida försökte lära sig att snusa istället för att röka vilket gav dem nickokickar utan dess like och de lullade glatt av vagnen. Väl på jazzhuset bjöds det på Dj battle och en hemskt massa catchy låtar så som What a feeling från Flashdance vilket givetvis fick upp mig på dansgolvet jag var dock mer skeptisk mot "All i want for Christmas is you" i en mer elektronisk version men det berodde nog mest på min överdosering av jullåtar på jobbet som jag skrev om i föregående inlägg. Jag var något besviken över mina vänners bestämda steg mot sista vagnen hem men jag fick helt enkelt ta och umgås med den hemskt nykära Fröken Lundberg samt en rad nya och gamla bekantskaper som dök upp ut Jazzhusets alla hörn.


Take your passion

and make it happen.

Pictures come alive, you can dance right through your life.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback