FRÅGELEKEN

- Folk kallar dig: Emily fast alla uttalar det fel så det blir mer Emmelie av det hela.

 - Utanpå är du: Rödhårig, bär klänning eller kjol ca 350 dagar om året

 - Inuti är du: Ganska tillfreds med tillvaron.

 - Din familj är: Släkten är inte så stor den består av mamma, pappa, storasyster samt storasysters familj med sambo och två kids. Har även moster med familj och tre kusiner. Thats it.

 - Du bor: I majorna, runt Mariaplan, förträffligt område.

-  Din ekonomiska situation är: Till och från. Har fått höra att jag är en mycket snål människa vilket kanske är sant, eller så handlar det om att jag prioriterar saker jag tycker om så som att gå till Svanen och köpa nya klänningar vilket kan göra att min ekonomi kan bli från ibland detta kan iofs också beror på att jag vägrar röra mina sparade resepengar även om jag kanske skulle behöva dem ibland.

 - Du anser ditt kärleksliv vara: Ett komiskt tillstånd som är för invecklat för att beskrivas.

 - På kvällen känner du dig: Pigg! Är så en kvällsmänniska. Brukar även förskjuta verkligheten genom att inta marathon av någon amerikans tvserie så som Gossip girl, weeds, Dexter, Desperate housewives, L word eller liknande. Tyvärr såg jag klart Twin peaks när jag var 16 år annars hade jag marathon sett den dygnet runt.

 - Du är alltid försenad minst: Är inte försenad eller väldigt sällan iaf.

- Det gör dina vänner: De pluggar eller jobbar inom något av följande områden, Liseberg, Coop, IKEA, cafébranchen eller äldervården. De flesta av dem har en ganska allvarligt passion för skor och kläder. De är mycket trevliga

 - Du dricker : Kaffe, gärna Javas mellanstora latte eller latte från min espressomaskin. Te med massa honung i. Mousserande vin, öl gärna Corona öl är iofs osäker på om det verkligen kan klassas som öl men ja ett par stora stark kan ju alltid gå ner när man är ute.

- Du lyssnar på musik: Ganska mycket tror jag, beror lite på humör och dagens planer. Föredrar att lyssna på ett helt album för att sedan lyssna på ett helt album till vill inte blanda musik och göra playlists, det går dock bra på förfesten.

 - Du har psykiska problem: Jag är livrädd för uppstoppade djur.

 - Du har fysiska problem: Blir jag sjuk får jag alltid halsfluss och astmahosta. Har dubblerat min träning från ett pass i veckan till två så jag tycker att jag borde ha god fysik vid det här laget.

- Dit vill du: Alla roliga storstäder så som London, Rom, Barcelona, Paris, Athen, New york, Tokyo. Vill även rida vid Gran canyon.

- Politik för dig är: Viktigt, dessutom går det alltid att gnälla över det vilket alltid leder till ett bra samtalsämne med nya bekantskaper.

 - Fest för dig är: Är det minst en dag i veckan, gärna fler. Bra musik, fyllda dansgolv, goda vänner och bubbelvin.

-Feghet för dig är: Att svika sina drömmar

-Mp3 eller cd? Vill svara cd men vem har råd med sån lyx nu för tiden?

- Jordgubbar eller hallon? Jordgubbar hallon har skumma frön i sig som fastar mellan tänderna.

 - Öl eller cider? Öl

- Laga eller äta mat? Äta mat. Även om det kan vara roligt att laga mat speciellt om man är flera som lagar maten men för det mesta är det ju smaken man vill åt och inte processen att laga den.

Kommentarer
Postat av: Helena

jAG TAR PÅ MIG HELA SKULDEN FÖR DITT NAMN SOM INGEN KAN UTALA RÄTT. Skulle aldrig ha sagt Emily om jag visste vilka konsekvenser det skulle få.

2008-12-03 @ 15:55:29
Postat av: Emily

hahah fast jag gillar mitt namnd et är ju bara andra som har problem med det, brukar påpeka att jag stavar det som Emily Brontë om någon frågar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback