Ny Klubb, Ny Fest, Ny Musik & en Ny Lucia

I lördags var det Lucia jag hade en ledig kväll från den upplysta Julparken och kunde därför av njuta några Coronaöl i godan ro före det att jag och Angelica begav oss för att möta upp våra hårt slitande arbetstagerskor Rebecca och Emilia. Vi begav oss mot en tillställning som hade följande festliga namn Ny klubb, Ny fest, Ny musik och en Ny Lucia. Evenemanget höll vad som utlovades vilket innebar att mina fötter värkte efter all dans då jag lämnade tillställningen vid tre tiden. Dessutom spelade bandet Eyeballin Torpedoes som som drog upp sin kontrabas på scen och körde igång, ganska svängigt om jag får säga det själv mer av dem hör man här,

 

Angelica och jag

 

Favoritkläningen och favoritskorna även om fötterna smärtar lite i dem efter en utekväll,

 

Massor utav folk och massor utav dans, härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback