BYE, BYE SVERIGE

Nu har jag sett The Cure live och de spelade både, Pictures of you, Just like heaven och Jumping someone elses train så nu kan jag dö lycklig, Banden på min måste se lista har nu krympit drastiskt så nu måste jag nog hitta en ny hobby som inte är musik eller utveckla min musiksmak.

I morgon flyger jag och Emilia till Moskva vi är väldigt nojjiga och tror att vi ska bli rånade därför har vi införskaffat varsit "pengabälte" att ha under kläderna för att unvika detta.

Det kan hända att detta är sista blogginlägget med bokstäverna Å,Ä,Ö på ett bra tag så håll till godo. I mån av internet kan dte nog bli ett par inlägg under resans gång. I annat fall hörs vi efter den 18/4 då jag ska ha hunnit se Moskva, åkt transibiriska järnvägen, sett Ulan Bator, Peking, Bangkok samt ett par Thailändska öar.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback