LIQUID SUGAR

image93

 

Igår hamnade jag på Simons avskedsfest i Borås han har bestämt sig för att fly landet ett tag och utforska Irlands klimat lite närmare. Festen hölls nere i ett skyddsrum som hade inretts med både gym och bardisk, oerhört praktiskt om jag får säga det själv. Jag kunde även konstatera att den mörkröda färgen från jazzhusets och Café javas väggar även fanns på väggarna i Borås. Det måste verkligen vara ett bra pris på den där färgen eftersom den tycks finnas överallt där jag befinner mig. Kvällen bjöd på berusning i olika tillstånd dans till 90 talets alla klassiker i form av Ace of base och liknande till detta utövades dans. På något vis lyckades vi även hitta vägen till busshållplatsen och ta oss tillbaka till den trygga marken i Göteborg. Väl hemma mötte jag tidningsbudet i dörren tog emot min tidning för att sedan sova tolv timmar i sträck, när jag vakande var det alldeles för sent på eftermiddagen och jag insåg att jag inte ha någon mat hemma och att jag inte hade ätit på ett dygn. Men jag antar att det är så det ska vara ibland så att man kan få känna att man lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback