VARDAG

De senaste veckorna har livnärt mig på väldigt många varma mackor tillredda i mitt toastjärn men efter en överkonsumtion av dessa insåg jag att det var dags att komma på något nytt. Jag har helt enkelt insett att det här med trekantsmackor är en förträfflig uppfinning! Varför äta tråkiga fyrkantiga mackor när man kan göra dem till trekanter? Mitt nya favoritmellanmål så ledes favoritfrukost och favoritkvällsmat. Jag har även upptäckt att rödpesto och keso utgör en alldeles ypperlig kombination.

image96

       Nya favoriten, formbröd, rödpesto, keso och bladsalld.

image95

Försök till lattekonst som gick sådär.

image97

Trevlig kombination



Kommentarer
Postat av: Helena

Ja bra att tostern kommit till användning :)

2008-01-26 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback