FESTLIGHETER

Hanna skulle fylla 20 år och så även Emilia vilket resulterade i en tre dagars fest med jordgubbstårta och 60 tals musik. Här följer lite bilder från helgens tillställningar.

Torsdag:


Mina pinglor och jag var på Svanen


Emilia och jag

Fredag:


Tårt och kakalas i Kålltorps finaste kollektiv.




Tema sötsaker och rosa


Snart 20 år med jordgubbsmousetårtan.


Joakim hade köpt med sig raketer att pimpa tårtan med.



Sedan hamnade vi på Tillbaks till ruta ett, billig öl och bra musik.



Under lördagen tog jag inga bilder men då blev det ett besök i Tynnereds kollektivet samt en öl på Kings head och slutligen On our honey moon. Nu ska jag ta igen mig efter helgens aktiviteter och se på Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback