DET ÄR DET NYA

Jag ska nu göra ett nytt försök med min blogg efter nästan ett års frånvaro. För er som undrar över hur min resa var kan man hitta intressanta reseskildringar av denna under http://moskau.blogg.se/ där min vän Emilia skriver om våra eskapader över kontinenten Asien. Här följer ett par bilder från resan vill man se fler rekommenderar jag följande länk http://www.facebook.com/album.php?aid=23576&id=564766918 där kan man sedan leta sig fram mellan min album.


Vi började i Moskva


Mycket vacker stad,


Snygga tunnelbanestationer hade de också.


Sen åkte vi transibiriskajärnvägen i en vecka. Då åt jag mycket pulvermos och drack vin ur tetrapack.


Tåget vi åkte med,


Den Ryskathundran.


Jag var nöjd med att få rida uppe i bergen i Mongoliet.


Kameler fanns där också.


Mongoliets natur slår det mesta.


Sen åkte vi tåg i två dar till tills vi kom till Kina och Bejing.



Vi såg den Kinesiska muren.


Och vi klättrade på den.


Sen flög vi till bangkoks hektiska storstadsliv.


Men begav oss snart där på ut i den Thailändska övärlden.


Vi bodde i hyddor.


och åt frukost på de vackra stränderna.


Åkte longtail båt.


Sen blev det bussresa till Malysia, Kuala Lumpur. Här ser vi Petronas twin towers.


Där fanns det gigantiska köpcentrum.


Och sushi på rullband.


Vi åkte därefter tillbaka till Kho phang yang i en vecka för att ta det lugnt.


Därefter tillbak till Bangkok för shopping och sedan tillbaka hem till Svedala.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback