JUL PÅ LISEBERG

Förra veckan tyckte jag att det var dags att höja julstämningen ytterligare ett snäpp, det blev dags för en av mina favorit sysselsättningar i Decembermånad, Jul på Liseberg.  Sagt och gjort jag drog med mig Bias för att titta på Tomtarnas värld, åka sagoslottet, Lisebergstornet, dricka varm choklad och äta våfflor. Förvisso befinner jag mig i julparken fem dagar i veckan man då går man mest mellan Änglaboden och matsalen, på lördagar vill man knappt ens göra det på grund av alla glada norrmän och danskar som trängs i vår butik och framför renarna. Men en tisdagskväll var det lugnt och stilla i parken och precis lagom mycket folk för min smak.

 

Här kommer lite bilder från besöket:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback