LONDON DAG 3

Efter att ha tagit sovmorgon och testat oss igenom ett antal klädkombinationer hämtade från hostellrummets tre inneboendes resväskor redo att bege oss mot Camden. Eftersom jag och Johanna för första gången upplevde Camden var vi lyriska över alla intryck vilket gjorde att det tog oss x antal timmar att nå fram till den bästa delen av marknaden som bestod av The horse tunnel market där det kryllade av roliga butiker som innehöll allt från konst, vinylskivor, restauranger till smycken och kläder, kanske mest kläder i och för sig men det låter ju bättre om man håller fast vi attd et faktiskt fanns andra produkter där också. jag gjorde ett försök att fota de fina vintagebutikerna som fanns inne i The horse tunnel market men de blev mycket upprörda när jag tog fram kameran och sedan noterade jag alla lapper där det stod "No photos, please!" Dock hade klockan blivit ganska mycket innan vi lyckades nå The horse tunnel market och när butikerna stängde igen för dagen hade vi långt ifrån stillat vårt Camdenbehov och enades om att återvända i dagen därpå. Kvällen tillbringades på vårt hostellrum där vi värmde brownies och hade Gossip Girl maraton.

 

 

 

 

 

 

Shock hade inte mycket att komma med mot den här butiken...

 

 

Krama en häst.


Kommentarer
Postat av: Helena lindberg

Men klubbar ,, var ni inte på några klubbar?

2009-02-27 @ 13:27:40
Postat av: Emily

Ta det lugnt vi är bara på dag tre ännu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback