TELL ME YOU LOVE ME

Tell me you love me I jakten på tidsfördriv och bra tv serier har jag nu kommit i kontakt med serien Tell me you love me som har visats på svt under höstens gång. Nu sitter jag klistrad hemma och vill bara veta hur fan det ska sluta för de tre paren som serien handlar om. Handlingen är om tre par i olika åldrar som dras med olika problem, ett par i 20 års åldern försöker glömma sina egentligen problem genom att ha sex, ett par kan inte få barn och ett tredje par har slutat ha sex. Serien bjuder på mycket missär och lite glädje den visar på all problematik med relation och hur lätt det är att sluta prata om sina problem för att istället börja ignorerade dem och inte våga vidröra dem. Serien har blivit omtalad för sina många sexscener som debatterats kring hurvida de är mjukporr eller ger en realistik bild av sex.

Även om tell me you love me har fått mig att börja önskan att jag för evigt ska förbi singel för att slippa alla relationsproblem så är det en väldigt bra serier. Att den filmas med handkamera och stora delar av handlingar utspelar sig i en terapisoffa ger en säregen prägel och både seriens handling och utformning känns som något utöver det vanliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback