MIDSOMMAR

Midsommar firades det här året nere i Åsa där Rebeccas mamma var villig att låna ut sitt hus till femton midsommarfirande ungdomar. Det spelades kubb, badades bastu, åts mat och fram på småtimmarna var det dags för allas vårt favoritspel Alias som ledde till en hel del heta diskussioner. Dagen efter väntade mycket disk på oss (nästa gång kör vi på papptallrikar och plastbestick) och därefter en lång och rask promenad mot bussen och pendeln tillbaka mot Göteborg och för min del tillbaka till jobbet.
























Här kommer lite bilder tagna med Bias kamera, ytterligare ett par bilder hittar man på
Emilia och Rebeccas blogg.






När sängarna inte räcker till får man helt enkelt ta till golvet.


Inte så mycket kvar av midsommar buuffén disk däremot det var det gott om! Vi enades om att enbart köra på papptallrikar och plastglas i fortsättningen.


Pigga och glada på väg tillbaka mot Göteborg



Kommentarer
Postat av: bias

Gud va alla ser seriösa och civiliserade ut på dom bilderna. Så va det inte sen när jag kom!

2009-06-21 @ 22:44:24
Postat av: Emily

Det är därför jag tänkte publicera några av dina bilder efter de mer organiserade bilderna som jag tog i början av kvällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback