MORRISSEY

Igår var jag och kollade på Morrissey i Lisebergshallen då noterade jag även följande: 1. Morrisseys fans är ytterst välklädda. 2 Moz hann med att byta skjorta minst fyra gånger under konserten, han kastade ut alla exemplar till publiken som givetvis blev galna efter en bit av Moz egen privata svettiga skjorta. Men jag får erkänna att även jag gärna hade haft Moz svettiga skjorta hängandes på väggen hemma.

 

Konserten över lag var väl helt okej men inte så mycket mer. Gps recension var väl kanske lite väl hård men den hade sina poänger. Rösten svek Moz på sina ställen och jag önskar verkligen att han hade klämt i mer på Girlfriend in a coma. Men å andra sidan gjorde han How soon is now fantastiskt  bra och spelade First of the gang som extranummer så jag var fullkomligt nöjd.

 

Hittade även det här festliga klippet på Gps hemsida där de intervjuar Moz fans och besökare av Lotta Engbergs allsång på Liseberg som pågick så gott som vägg i vägg med Morrisseys spelning. Eftersom det trots allt är Göteborg vi befinner oss i och det bara finns ett Svanen i den här stan kan jag även berätta killen de intervjuar även har en I love Moz tatuerat i ett hjärta på ena armen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback