LONDON DAG 4

Dag fyra i London startade även den på Camden market, jag och Johanna fortsatte vandringen i fin fina butiker och drack Starbucks latte. När vi kände att tiden började rinna ifrån bestämde vi oss för att överge shoppandet till fördel för turistmål med andra ord begav vi oss till London bridge. Vi hade en förhoppning om att vi även skulle se Big Ben bara vi tog oss till en turistattraktion tyvärr var fallet inte så men vi tog lite bildbevis på att vi sett lite av Londons kulturarv innan vi begav oss hemåt för att ladda för kvällens klubbande. Kvällens utsedda klubb var KOKO som för kvällen skulle bjuda på klubben Propaganda som utlovade Londons bästa indieklubb. Lät ju inte så pjåkigt tänkte vi oss begav oss åt igen mot Camdens kvarter. KOKO var beläget inuti en gammal teater och huserade fortfarande med kristallkronor, sammetsdraperier och balkonger i klassisk teateranda. Klubben hade tämligen anglosaxisakmusikval men å andra sidan kan ju britterna sin pop så vi kunde inte klaga. Fram emot små timmarna bytte de dock dj och spelade lite för mycket dunka, dunka musik för min smak, jag hade sett fram emot att de skulle ta sig an Magnetic Fields tidiga 90 tals hits i slutet av kvällen men så var tyvärr inte fallet. 









London bridge


Flashigt hus vi hittade i närheten av London bridge.




Johanna samt en liten bit av vårt rum.


Jag och en annan del av vårt rum.




Inne på Koko


Glitterregn över dansgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback