SKOLDISCO

I lördags var det åter igen dags att vandra ner mot Röda sten för att ta del av 90 tals musik, second hand kläder och skoldiscokänslan.


Först hade vi lite förfest hemma hos mig.








Dessvärre glömde jag kameran hemma så jag fick hålla till godo med mobilkameran resten av kvällen där av de ganska suddiga bilderna.


Dj båset var färgglatt värre.




Under lördagsnatten tyckte jag att jag hade hittat världens snyggast klänning i Skoldiscos second hand hörna när jag vaknade på söndagen kändes den inte riktigt lika självklar...

Kommentarer
Postat av: Simon

Vilken snygg grej att sälja kläder på en klubb, dom måste bli av med rätt många svårsålda saker :D

Postat av: Emily

Det är till och med bättre än så för de ger bort kläder! Bara att välja och vraka, allt fyllt med spännande kvarlevor från 90 talet så som adidasbyxor med knappar på sidorna.

2009-03-09 @ 21:39:39
URL: http://teknolovesong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback