JULIGT

Min tidiga start på julen fortsätter. Julbaket avklarades redan vid fars dag och julpyntet sattes upp i slutet av november. Idag har jag köpt så gott som alla julklappar samt slagit in dem och i morgon vankas det julfest med julbord på jobbet. Jag vet inte om det är det faktum att jag hatar att stressa med saker och köpa julklappar tillsammans med resten av Sverige den 20 december som har fått mig att börja tidigare och tidigare år för år eller om det helt enkelt är så att mitt arbete i Julparken har fått mig att vilja dra ut på julen. Så nu sitter man hemma med te, lussekatte,  adventsljusstaken är tänd och än är det inte december.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din julstjärna? Finns den i rött?

Den är jättefin! :)

2009-12-01 @ 20:45:04
Postat av: Emily

Den är köpt på Jul på Liseberg, tror dessvärre inte att den finns i rött men kanske något liknande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback