HÖSTLOV

För tillfället unnar jag mig några dagar av höstlov. Efter att ha jobbat heltid i tre veckor och med en kommande 40 timmas vecka på förskola kände jag att det var dags att spendera tid med mig själv samt investera i mig och mina intressen. Detta har hittills yttrat sig i form av två klänningar, prickiga tekoppar, kaffe drickande med Emilia, kortfilmsfestival på Frölunda kulturhus samt promenad i Kungsladugården och fota hösliga saker. De kommande dagarna planerar jag att åka och simma, dansa, kanske besöka Svanen samt gå på bio. Nu ska jag avsluta den här förträffliga tisdagen med att titta på tre avsnitt av Dexter.

 


Kommentarer
Postat av: Marita Lindberg

Det låter som en härlig vecka o " riktig" semester ha det så skönt.

2009-10-28 @ 09:01:21
Postat av: Sussi

Tack så mkt sötnöt. Det snurrade innanför mitt pannben och då kom dessa ord ur när mina fingrar hackade tangentbordet. De bor en hemlig liten poet i mig som gillar att ligga med dagsljuset ibland. Kanske kommer mer av denhär varan framöver i bloggen :)

Postat av: Anonym

2009-11-11 @ 18:46:21
Postat av: Max

Kortfilmsfestival=nice! Dexter=nice!

2009-11-11 @ 18:46:54
URL: http://hustleandflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback