HÅR


Här är fotobeviset på att jag i mars månad kunde ha uppsatt hår, senast jag kunde ha håret i tofs eller uppsatt var jag femton år. Men som vanligt tröttnade jag på att ha långt hår och gick till Roger i veckan för att kapa av det. Nu är det jämt och fint. Men jag har faktiskt planer på att låta det växa ner en bit, kanske en decimeter eller så. Jag tänker att det skulle vara skönt att kunna sätta upp håret då och då när man är trött på det samt att det troligtvis skulle minska min konsumtion av hårspray en hel del..


Tillbaka till den gamla hederliga bob/pagen.

Kommentarer
Postat av: Marita Lindberg

Åh nu är du "ditt vanliga jag" han kan han Roger!

2010-04-27 @ 23:04:00
Postat av: Candy

Åh så tjusigt! Vad är det för en kappa (?), var kommer den ifrån?

Postat av: Emily



Det är min vårkappa som jag köpte på rea på Top shop förra våren om jag inte minns helt fel.

2010-04-29 @ 11:31:37
URL: http://teknolovesong.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Bob är ju fasligt snyggt också! Du klär i det.

2010-04-29 @ 23:02:37
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback