2009 / 2010

Såhär såg min nyårsafton ut:


Inledde nyårsfirandet med lax oxh räkpasta hemma hos mig.


Sen försökte jag och Bias ta presentabla nyårbilder det gick sådär.




Men till sist så.

Sen begav vi oss mot Linnékollektivet där Göteborgs minsta julgran bodde.


Sen blev det massa god mat.



Och otroligt god brownie, tryffeltårta.


peppen för det nyta deceniet inleddes.


Phillipe drack Drowning santas efter att Emilia hypat dem. Drinken innehåller, vodka, julmust och skumtomtar.






Tolvslaget närmade sig och skumpan åkte fram.




Emilia fotade när jag och Bias inledde 2010 med en puss.


Balkongen var fullsatt på tolvslaget.


Rebecca och Arnar nyårspussades.


Sen gick vi till Luxurys nyårsfest på Rio rio uppenbarligen var jag för upptagen med att dansa för att hinna fota då detta är den enda bilden som återfanns i min kamera efter tolvslaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback