OH MY FRIEND YOU HAVEN'T CHANGE



Melodifestivalförfesten har onekligen blivit ett koncept som har brukats flitigt de senaste veckorna. Jag kommer onekligen att sakna den, utförliga protokoll och arga röster om de varse artister samt hyllningar till Alcazar och Erik Saade. När vi satt samlade i Linné igår rådde det ingen tvekan om förkärleken till Erik Saades Manboy,  låten är så catchy att man får rysningar, jag känner lite vibbar till den förlorade genren italodisco och han kan dessutom dansa. Avslutet på numret i vattenfallet är som grädden på moset Erik Saade du har vunnit våra hjärtan och om ni undrar vad jag nynnar på i veckan så är det inget annat än Manboy.

 

Efter melodifestivalens avslut begav bestämde jag och Bias att vi skulle besöka en kär gammal bekant i form av popklubben Saturn.  På något vis är det lite skönt att gå till Saturn man vet att alla stammisar kommer finnas kvar, Comon pepole kommer att spelas på dansgolvet och ölen är billig och ja så var det även igår. Kameran låg dock kvar hemma men jag tror att vi alla har en uppfattning om hur det kan ha sett ut.



Kommentarer
Postat av: Max

Alla älskar Manboy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback