SATURDAY COME SLOW




Sista tentan i idéhistoria är avklarad och det känns som att jag minst borde få ett g på den. Efter tentan var det mest till att äta och vila innan förfesten startade hemma hos mig. Sedan lånade jag ut alla randiga tröjor jag ägde och vi satsade på att komma in gratis på Extra indie på Styrbord som skyltade med fri entré för alla i randigt. Styrbord babord lutade troligtvis mer än någonsin denna kväll och var tämligen välfylld. Lite väl mycket folk för min smak då dansgolvet mer blev till en kamp om att inte få armbågar i magen eller bli trampad på tårna än om att dansa. Men musiken föll mig helt i smaken och humöret var på topp.

Igår var det introduktion på Liseberg och nu är det inte långt kvar tills vi börjar packa upp för att sedan dra igång det som kan bli den bästa säsongen hittills. Men före arbete ska man ha semester och det tar jag nu i ca tre veckors tid. Denna veckan packar jag och träffar vänner, på fredag drar jag, Bias och Olle mot Indien för att möta upp Henrik, Sara och Klara. Jag tänker mig två veckor med  sol ,bad, kokosnötter, fina stränder, hektiska städer, kossor, kanske några tempel, båtturer, snorkling och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback