NY DANS

Igår var jag på något så fantastiskt som gratis utomhusklubb. Ny Klubb hade arrangerat tillställningen vid namn Ny dans, de hade fixat fram dj bord, högtalare och öl på berget nere vid Röda sten och sen vara det bara att pallra sig dit. Var säkert tre hundra personer där som dansade som sjutton eller bara satt och pratade. Musiken var dessutom fantastik allt från, Joy Division Pet shop boys, Depeche mode till MGMT, Elvis, 60 tals hits och Håkan i en salig blandning. Humöret var på topp och jag dansade tills det blev ljust ute, skänkte den fina allemansrätten en tanke när jag traskade hem efter en lysande utekväll, i dubbel bemärkelse…

 

Först öl hemma hos mig. Martin kombinerade öl och Damernas värld.

 

Därefter Röda sten

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback